VPN L2TP/IPSec

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Duben 16 08:30:53 CEST 2020

Zdravim,

L2TP pre pracu z domu (za natom)
som riesil pred mesicom. Neviem ci to bola ta ista chyba ale bolo nutne do registrov zapisat:

REG ADD HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PolicyAgent\ /v AssumeUDPEncapsulationContextOnSendRule /t REG_DWORD /d 2 /f
(prikaz pre cmdline) a tusim este restartovat PC. Preco toto nastavenie som neskumal, je to korporatna VPN

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: 16. apríla 2020 1:08
To: HW-news
Subject: OT: VPN L2TP/IPSec

Dobrý den,

snažím se zprovoznit VPN mezi serverem L2TP/IPSec na routeru Mikrotik (RouterOS 6.46.5) a standardním VPN klientem ve Windows. L2TP/IPSec server v Mikrotiku jsem zprovoznil, lze se k němu připojit ze smartphone (přes mobilní datové připojení). Připojení z Windows nefunguje, havaruje s chybou 789. Klient Windows je v jiné lokální síti za routerem s NATem (připojení přes internet), což je nejspíš příčina problému. Typ toho vzdáleného routeru bohužel neznám, resp. může být případ od případu jiný.

Nějak se mi nedaří najít postup, jak to ošetřit. Pomůže někdo?

Díky
jf