KICAD - chybové hlášky

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Duben 15 17:48:56 CEST 2020

dobrý den, po dlouhé době jsem se pokusil namalovat něco v KICADU ( verze
4.) a po spuštění kontroly pravidel mi to hlásí dva typy chyb, se kterými
si nevím rady :

1. Mám tam DC-DC měnič  IMX7-1ř-15 , který má dva nezávislé výstupy 15V ae
kterého napájím operační zesilovače.  Protože výstupy jsou opravdu
nezávislé, mám minus jednoho a plus druhého připojené na společnou zem a
KICAD mi červenou šipkou vyčítá, že mám spojené dva napájecí výstupy.

2.  Napájení 5V mám přivedeno přes šroubovací lištu a KICAD píše , že
obvody, které mají napájení z tohoto vodiče nemají napájení připojené.  To
jsem warningy, ale chtěl bych to opravit a hlavně tomu porozumět.

Nevíte prosím, jak z toho ven ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW