[OT:] jaky rozprasovac pro ABS juice

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Středa Duben 15 12:25:22 CEST 2020

Tipuju: došlo k hermetickému uzavření rány a tetanové bakterie jsou anaerobní.

> Aky? Su ho plne lekarne...  napr.
> https://www.drmax.cz/vyhledavani?s=akutol

Pokud jsem viděl, používá se jako lepidlo na obvazy, třeba na břiše. Okolí rány se nastříka Akutolem, přiloží se obvaz a přes  něj se přiloží gáza, která se přilepí k Akutolu a drží ho na místě.

Tomáš