OT auto na svolavaci akci X dieselgate

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 14 09:23:27 CEST 2020

Zdravim,

taky Vam prisel dopis na svolani vymeny firmware, udajne chyba
rozpoznani vypadku predniho smeroveho svetla  ?

Mame vozidlo s dieselgate a neakutalizovany firmware. Vzdy pri servisu
reknu, ze nechci aktualizaci firmware. Zeptaji se proc ? Ja se zeptam,
co je za zmeny ? To se nedozvim. Jsem rad, ze nemam novou aktualizaci,
protoze mi dalsi mechanici rikaji, ze budou vetsi tlaky...

Chovaji se k Vam stejne ?  (Vedi moc dobre, ze nemame aktualizovany
firmware, vzdy to podepisujeme, nechapu tenhle dopis a vysmech od nich.)

Jirka