Keeloq

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Duben 13 17:59:56 CEST 2020

Ahoj, jenom abych neobjevoval kolo.
Mám ovladače s HCS301. Pochopil jsem, že bity OVR0 a OVR1 (Owerflow
bits) se jenom mažou, takže začnu tím, že je v ovladači nastavím na 11 a
až bude docházet k přechodu sync counteru FFFF -> 0000, tak se smaže
OVR0, až se to bude dít podruhé, tak se smaže OVR1 a až se to bude dít
potřetí, tak už bude po smrti eeptom v ovladači, nebo v přijímači,
protože to už bude dvakrát přesluhovat svou životnost. Ale pokud by
žila, tak by tento přechod neznamenal pro bity OVR žádnou změnu? Je to
správná úvaha?

   Krok | Sync | OVR0 | OVR1
      1 | 0001 |    1 |    1
      2 | 0002 |    1 |    1