Volba UPS

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Sobota Duben 11 20:29:55 CEST 2020

Na doporučení tady v konferenci jsem ji koupil.
Onehdy koukám: server leží.
Tak pěkne v noci šlapu do práce: PC bez šťávy
Popadl jsem lampu zasunul po vedle PC.
Když jsem zapnul lampu abych vyzkoušel jestli UPS dává šťávu, tak se PC
rozběhlo.
Tak to jsem nepochopil.
Jiná UPS, podobný problém.
Poslední dobou mi teda moc nepomáhají :-(
Ale neberte to jako informaci proti téhle UPS-ce.