Re: magnetický senzor TLE5010

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Duben 11 19:38:24 CEST 2020

Zdravím,

tak to vypadá, že se to povedlo. (A to přesně v momentě když jsem to
chtěl zahodit :-)).

Zřejmě jsem blbě četl datasheet a klíčové jsou hlavní hodiny obvodu
(CLK). Chápal jsem DS tak, že je třeba být pod hodnotou uvedenou a také
že musím mít takt hodin SPI max poloviční než hlavní hodiny.  Ale asi ne
- v okamžiku, kdy jsem se přiblížil ke 4MHz s hlavními hodinami, tak
obvod ožil. Takže chce přesně 4Mhz. Zatím to honím z RC oscilátoru
(74HC14), ale zřejmě to ve finální konstrukci budu muset udělat lépe.

A dále je třeba poslat update command (0x00) aby se do registrů dostaly
nové hodnoty.

Tož tak, děkuji za pomoc.

Petr