Re: magnetický senzor TLE5010

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Duben 11 11:08:50 CEST 2020

Zdravím,

tak si s tím tady hraju, ale že bych někam pokročil, se říci nedá.

Mám pocit, že mi mi IO nijak nereaguje. Pokouším se z něho vyčíst
alespoň ID a revizi, ale asi jsem něco nepochopil.

Schema a průběhy jsou zde:

https://cloud.zapadlo.name/index.php/s/X8GXNs7f9yFGDeS

Kod je tady:

void setup() {

   Serial.begin(115200);
   SPI.begin();
   SPI.setClockDivider(SPI_CLOCK_DIV128);
   pinMode(CS, OUTPUT);
   digitalWrite(CS,1);
}

void loop() {

   SPI.beginTransaction(SPISettings(10000, MSBFIRST, SPI_MODE1));
   digitalWrite(CS, 0);
   SPI.transfer(~(0)); //update command
   digitalWrite(CS, 1);
   delay (2);
   digitalWrite(CS, 0);
   SPI.transfer(~(uint8_t)(B11101001)); //adresa 0x0D, bytes 1
   for (uint8_t i=0; i<1;i++){
     Serial.print(SPI.transfer(0x00));
     Serial.print(" ");
   }
   Serial.println(" ");
   digitalWrite(CS, 1);
   SPI.endTransaction();
   delay(300);
}

SPI sběrnici zkouším poprvé, ale neměla by být tak složitá. Trochu plavu
v SPI_MODE, ale jednička by měla tomu TLE5010 sedět.

A pro čtení právě musím odesílat 0x00 aby tranzistor zůstal zavřený a
MOSI signál mi nekecal do MISO.  Když posílám command B11101001, tak se
vrátí zpět správná hodnota (invertovaná), ten IO by měl hned potom začít
vysouvat data, je tak?

Trochu nechápu smysl update_command, ale na tento úvod by to nemělo mít
snad vliv.  Tady jsem našel nějaký kousek kodu
https://github.com/vostrenkov/stm32f103_tle501x/blob/master/Src/main.c,
to vyčítání mám snad podobně.

Petr