Re: Pátek: v PC s Win10 nejdou 'dodatecne pripojene' SATA disky - RESENI

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Duben 11 09:54:34 CEST 2020

Hnus, velebnosti, bohuzial, neprekvapuje. Pokusim sa zapamatat si.

> Restart by také pomohl,

No ktovie.

Ked si W10 (a je nespravne to nazyvat W10 kedze je to kazdy rok uplne iny
OS vzdy s vlastnou kombinaciou starych a novych chyb) vynucuju restart po
"velkom" apdejte a zamietnem mu ho, tak potom nestaci urobit restart
rucne, vtedy, ked to cloveku vyhovuje, ale treba si bud pockat kym si ho
znova vynuti, alebo vliezt do nastaveni a tam v polozke apdejty najst
restart a spustit ten.

Pri "malych" apdejtoch je rovno v ponuke "update and restart/update and
shutdown" a nejde to obist, takze ked clovek pri odchode vypina pocitac z
elektriny, a prave vtedy sa ponahla, tak ma smolu a musi vyckat kym sa
koliesko natoci na onych 30 percent ci kolko je ta ich nahodna konstanta.

Vsetko zle.

wek

PS. Bolo by mi milsie kebyze to naozaj bolo tym odobratym bokom a
svetlocitlivou suciastkou, alebo nieco ine, mozno zakerne, ale vzniknute
nedopatrenim a nie z ludskej tuposti a lenivosti