I2C slave na ATtiny214

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Duben 10 21:22:16 CEST 2020

84 to má úplně jinak, dokonce včetně názvu zařízení (84 USI, 214 TWI).

PH

Od: Petr Zapadlo
Nevím na kolik je odlišná Attin84 a 214, ale na 84 mi to chodilo prakticky na drc podle tohoto návodu:
https://www.instructables.com/id/ATTiny84-I2C-Slave-Arduino-UNO/
Petr
Dne 10. 04. 20 v 21:03 Pavel Hudecek napsal(a):
Dobrý den všem,

Už několik dní se mi nedaří rozchodit subj.

Teda napřed jsem na tiny416 rozchodil master, normálně chodí a čte data z MAX11646. Bylo to teda mnohem složitější, než co jsem dělal na nějakých ARM LPC, nebo ARM Sitara. A to tohle chci úplně nejtriviálnější, bez přerušení.

Ale ten slave, tam prostě už nevim. A ani jsem nenašel žádnou ukázku. Možná jen špatně hledám.

Nějaké rady, nápady, ukázky kódu?