=?utf-8?Q?RE:_Rukavice_na_jedno_pou=C5=BEitie_z_PVC, _bez_obsahu_vinylu, ?=

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Duben 10 21:17:21 CEST 2020

Mám stejný problém, tak opakovaně používám kožené bez podšívky a dezinfikuju technickým lihem. Napřed jsem byl naštvanej, že jsem koupil o kousek větší, což se pozná až po delší době nošení. Teď se to ale hodí. K sundání stačí jen chvíli vhodně třepat, žádné sahání na vnější stranu:-)

Koupeno zde:
https://www.kvalitnirukavice.cz/Rukavice-bez-podsivky-c4_8_2.htm

Ovládání dotykových věcí OK, s jedinou výjimkou a to bankomat. Tam ani ťuk.

PH

Od: Juro
S  elektronikou  to  moc  nesúvisí,  ale  môže  niekto  ponúknuť zopár
balíčkov  Rukavice na jedno použitie z PVC, bez obsahu vinylu, veľkosť
M, balené po 100.
Hľadal  som  ich  na  ebay, ali... a je toľko druhou a cien kde
niektorý  za  to  pýtajú  xxx...  Tak či niekto nemá viac, zaplatím aj
poštovné na SK.
Nikde ich na okolí nemajú a manželke praská až koža od tých čistiacich
..., tak skúšam, snáď sa neurazíte v tejto dobe.

Ďakujem rovno píšte mail na onicom.sk

--
Juro