Re: Kondenzátor jako usmernovac?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Duben 10 14:43:52 CEST 2020

Som z toho teraz akýsi zmätený. Ak je cielom pouzitia kondenzatorov
zamedzit priechod DC elektrodami, ako pises v predchadzajucom maile, tak
tam nejaka DC zlozka bude nie? Inak by si nemusel pouzit tie
kondenzatory. Ci sa mylim? Ak bude kondenzator nejak polarizovany, bude
zrejme vidiet aj prispevok od tej absobcie, co sa moze prejavit ako offset.
b.