RE: Pátek: v PC s Win10 nejdou 'dodatečně připojené' SATA disky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Duben 10 12:17:17 CEST 2020

Netuším, ale přidám vlastní zážitek:

Když jsem do NTB dal rámeček s SSD, ve správci zařízení pak sice ubyla mechanika, ale HD nepřibyl. Nevím čím to bylo, ale po několika dnech se mi objevil D: :-)

PH

Od: Jiri Sladek
Zdravím, musím se podělit o můj včerejší zážitek.

Mám klasický počítač s Win10pro, který používám pro různé testy, přesuny
záloh apod.
Boční kryt je samozřejmě sundaný, abych měl přístup na SATA porty a mohl
připojovat přinesené disky.

Zjistil jsem ale, že po připojení 'přineseného' disku do SATA portu a
zapnutí počítače se tento disk vůbec neobjeví ve Windows.
Neobjeví se v průzkumníku jako nové písmenko, ani ve Správci disků, ani
ve Správci zařízení.
Nepomohly obvyklé rady jako aktualizace Win10 nebo (re)instalace ovladačů.

Ale pozor, přes USB-SATA adaptér ten disk normálně funguje.
V BIOSu se ten disk také hlásí.

Nechám vás pár hodin hádat, kde byl zakopaný pes. Pokud máte chuť.