Re: články 18650

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Duben 9 18:46:40 CEST 2020

Omlouvám se za pozdní reakci,  musel jsem ve sklepě najít bočník pro měření
velkých proudů ( mám do 150 A (:: )
Šroubovák bere ze síťového zdroje 13V  7.5A naprázdno a až 15A při zatížení
rukou.  To samé i z 12V 7Ah gelovky.
Měřil jsem ty tři články a mají mezi 4.15 - 4.17 V.  Zajímavé je, že při
připojení externího zdroje se při 12.5V přímo na výstupní
svorky nabíjejí cca 150 mA. Ty články mají  na sobě napsáno 1300 mAh.   Při
připojení externího zdroje na ten vývod
pro nabíječku tam proud neteče. Nabíječka ukazuje, že je nabito ( zelené
světlo) ale jestli opravdu nabíjela neumím zatím kvůli konstrukci
změřit.  Pak jsem zkusil akupack ve vrtačce vybít a a teď už tam teče
nabíjecí proud i přes ten vstup od nabíječky.
Usuzuji z toho tedy, že jsou ty články skutečně vadné , kvůli vnitřnímu
odporu se velmi rychle dostanou na napětí,
které nabíječka registruje jako "nabito". Zkusím ted v Číně objednat
náhradu na tom odkazu, co tady šel.

Díky všem za rady a zdravím. .  Držte se.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW