Re: Jaký projektor?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 9 12:12:57 CEST 2020

Tma se dá chápat jako elektromagnetická vlna emitovaná do minulosti. To
není blbost, kterou jsem si teď vymyslel, ale celkem uznávaná fyzikální
teorie
https://en.wikipedia.org/wiki/Wheeler%E2%80%93Feynman_absorber_theory
která měla vyléčit některé neduhy Maxwellovy elektrodynamiky.
Je o tom hezké povídání na
https://www.youtube.com/watch?v=ldPB1qx-hD4
z kterého je vidět, že i když vymyslíte sebevětší šílenost, zpravidla už
to někdo udělal před vámi. To jen tak pro inspiraci, tahle teorie není
moc známá, převálcovala jí nakonec kvantová elektrodynamika.

Mrazík