Pruhy na NB

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Duben 9 09:32:34 CEST 2020

Díky všem za nápady. Manipulace s RAM mne napadla první.  Má 2 GB dedikované paměti a když nestačí, tak se začne sdílet. Šlo mi ale hlavně o to, jestli tenhle způsob degradace obrazu rovnou neukazuje na konkrétní problém. Upéct GPU se podařilo v jeho předchůdci. Tam byl projev diametrálně odlišný. Očesaný MB jsme pekli v troubě systémem, že ho buď vyhodíme hned nebo až za chvíli. Okolo čipu hromady tavidla a sedm minut v obyčejné elektrické troubě. Dodnes funguje bez potíží, ale nedůvěra v něj vedla ke koupi nového. Taky už je poněkud zastaralý. Když příčinu odhalíme a odstraníme, tak dám vědět. Zkušenost se může hodit.

Zeman