samsung bwbd3r

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Duben 8 21:56:25 CEST 2020

Tak si odpovím sám. Řekl jsem si, že bych si mohl nacvičit rozborku a
podívat se, co je uvnitř. A našel jsem tam co jsem najít nechtěl - jedna
malá destička, kde je všechno naletováno. Takže jestli je něco z toho
disk, tak je prostě napařenej "on board". Čili ho nevyměním, pokud
nebudu chtít používat pájku a odsávačku.