Re: články 18650

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Duben 8 19:00:43 CEST 2020

Taky doporučím tohoto prodejce, nikdy nebyl problém, kupuju na Ali,
kapacita sedí, konkrétně do nářadí dávám typ HG2 kapacita okolo 3Ah max.
proud 30A
cena je okolo 60-80kč, podle množství

Já jsem si postavil bodovačku z trafa z mikrovlnky, funguje to celkem
dobře, případně se dají koupit články s nabodovaným kusem plechu a
příapdně napájet, letovat přímo články bych moc nedoporučoval, ikdyž to
asi bude také fungovat

Co se týče elektroniky, pokud je to jen balancér, případně nějaká
ochrana tak nebude problém, pokud to má nějakou inteligenci a počítání
cyklů tak to nepomůže.

Libor