Pruhy na NB

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Duben 8 16:26:48 CEST 2020

Rozjede se to až ve Windows a ne hned. Doba je naprosto náhodná. Po
krátkém vypnutí stroje to prý zmizelo. Jestli to nebyla časová shoda,
tak možná pomohl i pokus o zkřížení těla stroje (do vrtule). Kluk s tím
odjel na pár dní na chatu, takže jsou omezené možnosti na pokusy. Už
jsme jednou vyfoukávali zacpaný chladič procesoru, který se přehříval,
ale žádné projevy ohledně zobrazení to nemělo.

Díky

Zeman