Re: články 18650

Středa Duben 8 14:08:20 CEST 2020

Dovoluji si pochybovat, že problém bude v kapacitě. U různých typů
článků 18650 je psaný různý max. proud. Jen letmý pohled na sortiment
TME, články mají max. proud od 10 do 30A. Těch 30 má IMR18650 (3,120 Ah)
Koukám, jak jsou na tom LiFePO4 od A123
https://www.tme.eu/cz/katalog/baterie-akumulatory_100199/?s_order=desc&search=A123&s_field=1000011
ale mimo to že mají nižší napětí i kapacitu, v rozměru 18x65 (18650?)
mají taky jen 30A. Na ty tlusté buřty, co mají max. 50A a 120A/10 sec,
tam nejspíš nemáte místo. Asi by bylo dobré zjistit, kolik si ten váš
šroubovák reálně může vzít.

Měl jsem šroubovák Metabo, ještě s NiCd baterkama a taky jsem si říkal,
že ten šroubovák je nezničitelný a přece ho nemůžu vyhodit. Dlouho jsem
měl doma připravené sletované ty tlusté buřty od A123, které se do toho
pouzdra s odřenýma ušima vejdou. Pak že k tomu někdy budu řešit balancer
a upravím původní nabíječku. Pak jsem potřeboval šroubovák rychle, tak
jsem si došel koupit Makitu - se stejným momentem, je skoro poloviční, o
dost lehčí. Starý Metabo šel do sběrného dvora. A hlavně nemusím nic
řešit :-)

Anděl