RE: Jaký projektor?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 8 12:14:08 CEST 2020

U nás byl zcela jiný požadavek na projektor, obraz musí být dobře viditelný za běžného denního světla. A to mám obavy projektor v této cenové kategorii nenabídne. Další rozumný parametr je poměr stran a případně rozlišení, menší rozlišení může začít hodně rychle vadit.
Celkem užitečná, i když ne zcela spolehlivá, je možnost promítat obraz bezdrátově. Notebooky s Windows 10 to podporují snad všechny.