Dell notebook a neoriginalni napajeci zdroj (nabijecka)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Duben 7 17:33:20 CEST 2020

Zdravím,

třetí noha je NC, takže je jedno, kam je připojena. Pravda je, že u jiných
Dallasů je na ní napájení 5V (ale mohou být napájeny také jen ze signálu)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

út 7. 4. 2020 v 17:18 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>