Re: OT: trable s Aliexpress

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Úterý Duben 7 14:24:55 CEST 2020

Díky za odpověď.

přímo v "Track order" není nic, v logistic information je ten fake link...  viz níže.

OK, napišu mu, že bude dispute, počkám den a pak uvidím..

V.P.

Tracking:

Shipment ready for dispatch
Tracking information is temporarily unavailable.

You could track your order here
Tracking number: 41053380943  Logistics company: OTHER PL Shipment time: 2020-03-20 03:09:39

Logistics Information:
International Shipping Company Tracking Number Remarks Details
卖家自定义_波兰
41053380943
Refresh
Tracking information is available within 5-10 days. You can track your order here 卖家自定义_波兰.

> Od: "Martin Hanek" <martin na hanek.net>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 07.04.2020 13:49
> Předmět: Re: OT: trable s Aliexpress

My Orders - Track order - co tam vidíte?
 Pokud je tam "Successful delivery" a vy to v ruce nemáte, otevřete dispute a dejte tam, že jste to nedostal a chtějte zpět plnou řástku. Na prosby prodejce nereagujte, vracení na Paypal neakceptujte. Až doběhne dispute, vrátí se Vám peníze na účet.
Martin HanekDne 07.04.2020 v 13:38 Vojtěch Petrucha napsal(a):Zdravim,

může mi prosím někdo více zkušený s nakupováním na Ali poradit (já zatím objednával jen přes ebay..) - objednal jsem si tam nějaká kola na stavbu robo vozítka pro studenty..
toto: https://www.aliexpress.com/item/4000513323867.html?spm=2114.12010615.8148356.14.45592d4fc3A2xL <https://www.aliexpress.com/item/4000513323867.html?spm=2114.12010615.8148356.14.45592d4fc3A2xL>

mělo to přijít rychle z polska, kde bylo uvedeno, že je to skladem..   je tam i nějaký tracking jakože PPL z polska, který už je doručený, ale je to fake, nesedí udaná hmotnost zásilky (80g vs cca 1500g), ani směrovací číslo..

myslel jsem, že to má zpoždění kvůli virům, ale v komunikaci s obchodníkem se objevil text níže uvedený..
tvrdí že je to šmejd, že to nemají k dispozici a chtějí vrátit peníze na paypal.. pokud té lámané angličtine dobře rozumím.. v dalším postu prosí o neotvírání dispute, že by je to poškodilo..

Přitom ta položka je stále v nabídce, viz ten link nahoře...

Není v tom nějaký háček? to jim pak budu muset vyplnit pozitivní hodnocení za něco co nepřišlo.. to se mi moc nechce. Navíc paypal mám jenom soukromý, ale to předpokládám nevadí, když by se mi tam chvili peníze povalovaly..

Asi si spíš na něj došlálnu ať to hledí honem rychle dodat...

Díky
V.P.
friend Thanks for reaching out to us and your attention We feel very sorry to tell you that the item is with crucial Defectives of the elements and function the supplier informed.and we need to return all of these items back to their factory for a Security Inspection until the issue solved.Meawhile in order to protection your right and benifit we beg you pardon if you are willing to accept we refund to you by paypal at present which the transfer will reflect in your account in 48 hours, Many inconveniences hope you understand. If any problems here please kindly let us know.Thanks for your support and kind gentleness.Best Regards
_______________________________________________HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>Hw-list na list.hw.cz <Hw-list na list.hw.cz>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>