Dell notebook a neoriginalni napajeci zdroj (nabijecka)

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Duben 7 14:21:52 CEST 2020

Dobry den,

u HP je tam analogova spätna väzba, napätie je tam umerne odoberanemu
prudu Uid=K*(Iaktual/Imax). Podla toho notebook vie, kolko prudu moze
odoberat.

Upravoval som si podla toho zdroj do auta na 19V/2A.

Richard Kaliciak