Dell notebook a neoriginalni napajeci zdroj (nabijecka)

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Duben 7 13:26:50 CEST 2020

Dobrý den

Taky jsem byl v téhle fázi. Umřela původní nabíječka. Nakonec jsem si udělal redukci - mezikus, ve ktrém je zakomponovaný ten identifikační brouk a pokračuje běžným DC konektorem. Noťas teď jde nabíjet třeba z laboratorního zdroje nebo prostě jakéhokoli vhodně dimenzovaného.

Zeman