Odpojovani SIM800

as5sgm na gmail.com as5sgm na gmail.com
Úterý Duben 7 10:38:12 CEST 2020

Dobry den,

prave vcera som bol resetovat jeden SIM800C, podla logu ktory som mal
urobeny sa zariadenie pokusalo vytvorit TCP spojenie, ale nikdy sa
nepodarilo. Samozrejme po resete ziaden problem a od vcera ziaden vypadok.

softver mam jednoduchy kde poziadam o registraciu na siet a potom
prihlasenie na APN. Ked mi APN priradi IP tak vytvaram TCP spojenie. TCP
spojenie automaticky po odoslani dat korektne ukoncujem. Ak nedokazem
vytvorit spojenie tak automaticky kontrolujem ci mam priradenu IP
adresu. A tu nastal problem. Priradenu IP adresu som sice mal ale modem
z nejakeho dovodu nebol registrovany v sieti. Bohuzial logovanie ani
softver nemam velmi blbovzdorny, takze informacii viac nemam. Ako
riesenie vidim reset celeho modemu,

alebo potom osetrovat kazdy stav to znamena ze ak nevytvorim TCP tak
skusim reset APN (odpojit a pripojit). Nestaci len kontrola ci mam IP
adresu.

Mozno je to aj vas pripad.

Miro