Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Duben 6 10:08:32 CEST 2020

Vyskusajte, aky je to rozdiel... ;-) viditelny hned.
Ak to date naopak, tak to bude prskat...

To aký pól treba použiť je vždy napísané na krabici alebo v katalógu
výrobcu elektród,
Spravidla je to tak, že rutilky a kyslé elektródy pripájame na mínus
a bázické na plus pól.

Jedna z mnohych verzii tabulky prudov:

*Odporúčané hodnoty zváracieho prúdu pre rôzne druhy obaľovaných elektród:*

Ø elektródy mm

1,6

2

2,5

3,25

4

5

Rutilové

30-55

40-70

50-100

80-130

120-170

150-250

Bazické

50-75

60-100

70-120

110-150

140-200

190-260

Celulózové

20-45

30-60

40-80

70-120

100-150

140-230

Dodo

po 6. 4. 2020 o 9:09 Krucinsky, Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
napísal(a):