Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Duben 5 23:02:18 CEST 2020

Tak tu vidim asi 2 problemy
1. Predlzovacka
2. Zvaraci prud

Skuste naozaj 3x2.5. Pri zvarani netecie staly prud na napajani zvaracky.
Hlavne pri zapaleni tecie viac( skrat- nie horiaci obluk... vzdialene
podobne ako vlakno ziarovky pri zapnuti... ) a uplatni sa aj indukcnost. To
moze rozhodit regulaciu zvaracky.

Pre 2.5 elektrodu zvolte vyssi prud. Niekde medzi 80-100 A. Zacnite okolo
90 a potom dostavte. Alebo zvarate tensimi elektrodami ?

Dodo

Dňa ne 5. 4. 2020, 22:44 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):