Problem s MPPT reg

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Sobota Duben 4 23:43:37 CEST 2020

Zdravím,

On Sat, Apr 04, 2020 at 10:25:23AM +0200, AZe wrote:
> v okamžiku, kdy se odpojí FV panel a znovu připojí, nebo ráno po
> rozednění. Střídač se zřejmě nerozběhne, displej nesvítí a na vstupu
> jsou necelé 4V, panel je přetížený a výstupní proud je cca 0,3A, asi
> jako při přímém propojení panelu s články. Činnost se obnoví po
> krátkém odpojení a připojení článků, displej pak svítí, zase to
> funguje. Nesetkali jste se s tím? Není to vada 1 kusu, mám jich 6,
> dělají to všechny.
> Co se s tím dá dělat?

mám ten samej, ale bez displeje asi za $4 z ALI. No problém je, že to
napětí na jednon článku LiON je prostě malé. Připravuju variantu, že budu
mít článků 3 nebo 4 v sérii. Není to chyba toho modulu, ale nelze to
nastartovat s tak nízkým napětím. Myslím, že v parametrech je fakt
uvedeno, že to jede asi od 5 nebo 6V, což v tomto případě není splněno.
Ono bude vyšší napětí výhodnějí i z hlediska ztrát.
Mám několik balancerů z ALI, ale zase se mi pro změnu zdá, že moc
nebalancují, spíše fungují jenom jako ochrany.
--
Zito