Odpojovani SIM800

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 3 14:42:56 CEST 2020

No GPRS tam je protoze to nejakou dobu vzdy funguje, ale zrejme je
opravdu mozne, ze tam uz neni tolik volnych slotu na tenhle provoz a
pokud mam opravdu trvale otevrene spojeni tak me zrejme nekdo po case
vysoupne.

Blbe je, ze pokud to privezu domu tak samozrejme se to bude chovat uplne
jinak :-)

No holt budu muset dodelat to co jsem tenkrat ve spechu osidil.

RV