ADMIN Verejna diskuze

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 3 10:13:01 CEST 2020

Ja znovu opakuji, ze me to cele jen napadlo kdyz jsem Vam psal ten mail,
ze take priste nemusi byt nikdo kdo mi odpovi. Osobne nemam absolutne
zadne ambice vyvijet jakoukoli cinnost smerujici k nejake zmene. Proste
by mi prislo po tech letech skoncit jen kvuli tomu, ze neexistuje zadny
zalozni plan.

Aby z toho byl nejaky vystup...pokud by se cokoli stalo hledejte
informace primarne na teto url:

http://92.62.226.32/hwnews.txt

schvalne nedavam odkaz na zadne stranky...at nekdo nerekne, ze nekomu
nahanim ksefty...je to plain-text na me verejne IP ...takze citelne v
cemkoli...predpokladam, ze v pripade problemu by tam byl jen odkaz kam
pokracovat na dalsi domluvu

Tim bych to asi cele uzavrel. :-D

RV