ADMIN Verejna diskuze

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 2 23:40:41 CEST 2020

Ved si to mozete spocitat, alebo dokonca rovno stiahnut:

https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/

Ak by to bolo mesacne 1MB a 20 rokov, tak to je cca 250MB (skomprimovane).
Ten komprimovany text, ak sa nemyli, obsahuje naozaj len text, t.j. bez
priloh. To by s tymi surovymi 3GB zhruba mohlo sediet.

Ten marec (brezen) 2004 obsahuje aj predchadzajuce tusim 3 rocniky, preto
je vacsi.

wek