Re: Stabilizace proudu laserové diody

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 2 19:53:39 CEST 2020

Já jsem nějakou dobu laboroval  ale stále to bylo závislé na teplotě,
nejhorší to bylo při nízkém výkonu.
Pak mě to už nebavilo  a vzal jsem elektroniku z laserového ukazovátka.
Místo červeného laseru zapojil ten můj , nastavil malinkým trimrem výkon a
světe div se, drží to super!!!
Dokonce je to stabilní i při změně napájení až do cca 2,2V je to jak
přibité.
Jen je škoda, že nevím, jak je to udělané, na destičce je sice pár
součástek (a mikrospínač) , ale to hlavní je pod malinkým asfaltovým bobkem.
Až otevřou tržnici, zkusím ještě tyhle ukazovátka koupit. Zjevně je to tam
velmi dobře vyřešené.