ADMIN Verejna diskuze

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 2 17:23:24 CEST 2020

Z nějakého historického důvodu mám v internetu několik PCček. Většina na
veřejných adresách a několik z nich je schopno běžet mailmana, nebo něco
podobného. A trochu si myslím, že nejsem sám.
Proto bych do toho šel tak, že by bylo dobré, aby jsi si alspoň trochu
zálohoval seznam uživatelů, aby bylo možné všem napsat zprávu, že
pokračování je na BBS boardu XYZ podle aktuálního stavu větru a tam si
napíšeme jak dál.

Nicméně - nemá cenu stahovat kalhoty, pokud je brod daleko.