Home Assistant v ostrovnim provozu

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 2 14:36:41 CEST 2020

To by samozrejme bylo fajn, ale ja potrebuji specialni moduly (nejake
osvetleni jsou v podstate marginalie...ty vlastne ani nepotrebuji
ridit), ktere si potrebuji sam navrhnout...treba ruzne snimace plovaku,
poloha kormidla atd.. Z toho duvodu mi vyhovuje ESPhome, kde uz jsem si
vyzkousel, ze jsem schopen si sam obslouzit skoro vsechny periferie.

Pokud existuje pro Zigbee apod. neco co mi umozn vlastni vyvoj tak
samozrejme budu rad...jestli vite napiste.

RV