ADMIN Verejna diskuze

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 2 14:31:38 CEST 2020

Zdravim vsechny pritomne....

Schvalne jsem nenapsal o cem ta diskuze bude. :-D Nebojte nebude o
koronovirusakovi.

Vzhledem k dnesni a i te nasledne "postapokalypticke" turbulentni dobe
se da cekat ledacos....samozrejme nefungovani nejake HWnews pak muze byt
v podstate marginalnim problemem pro kazdeho z nas. Nicmene jak jsem
psal vedle tak tim, ze konference jede v podstate bez nejakych
technickych problemu uz skoro 20 let, muze to vzbuzovat pocit, ze to tak
bude navzdy. Ted jak to vypadlo jsem v podstate kontaktoval
provozovatele mozna po nekolika letech (mail na jmeno) a naprosto jsem
netusil zda ten clovek ma jeste neco spolecneho s HWnews...stejne tak se
muze stat, ze provozovatel z nejruznejsich duvodu ukonci cinnost.

Pokud by se to stalo ze dne na den tak se tahle parta lidi uz v podstate
nema sanci na netu sejit. Nebudeme vedet kde se hledat.

Vubec ted nechci resit nejakou nahradu za stavajici reseni...resme ted
(pokud to tu ma rad) zatim jen jak se nasledne nejak zorganizovat,
abychom se vubec mohli domluvit co dal. A jako druhy bod jake jine
reseni by prichazelo v uvahu...v podstate plan B.

Dekuji za pozornost a dovolte mi odejit.

RV