Re: led pásek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Září 29 20:55:13 CEST 2019

Uff, nevím na které doporučené diody koukáš?
A vlastně moc nevím, o jakém U píšeš?
Já považuji za podstatné
Vk (minimální úbytek, od kdy reguluje), to bývá 3,5-5V
Vf (maximální úbytek, který ještě dlouhodobě přežije) bývá ccz 24-30V

Někdy také Pc (maximální kolektorová ztráta) podle pouzdra, tak 0,75-1,5W

https://www.tme.eu/cz/details/cl10md-dio/specialni-diody/diotec-semiconductor/cl10md/
https://www.tme.eu/cz/details/oscrdt216-a/specialni-diody/optosupply/
https://www.tme.eu/cz/details/oscrdt235-a/specialni-diody/optosupply/
https://www.tme.eu/cz/details/oscrdt118/specialni-diody/optosupply/