RE: Programování STM32

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Neděle Září 29 14:31:42 CEST 2019

Ahoj,

tak mam první program (vygenerováno z MX) + doplněné knihovny a něco málo dopsáno.
Po nahrání přes STLINK do STM32 mi to ale nedělá vůbec nic, ani GPIO nereagují na on/off.
HW je v pořádku, nějaká základní věc nám s ArdunoIDE fungovala, ale po přechodu na CubeIDE zatím ne.
Jsou tam oba ext. krystaly...v tom MX mam u RCC HSE+LSE "crystal/ceramic resonator", což by mělo být ok.
Spíš jestli v tom procesu programování někde neděláme chybu, po nahrání zůstane STLINK blikat...
Ale ani po odpojení a restartu procesoru nic. Breakpointy v projektu žádné nejsou.
https://snipboard.io/nZREfW.jpg

Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli správně chápu, tak ty programovací piny (SWD) SWDIO/SLCKL lze využívat nějak jako debug uart?
Mohu do něj z programu přímo něco posílat? V SYS jsem nastavil Debug: seriál wire. Spíše mi jde o to, jak do něj něco poslat z programu pokud to vůbec jde.
Nikde ve vygenerovaném kódu nevidím něco, přes co bych na to mohl šahat (možná přehlížím).

Mám dojem, ež až rozchodíme alespoň tu blikající ledku, tak už to půjde lépe, ale zatím to drhne. :-)
Jinak pull-up/down nikde nepoužívám, ale nezapínají je nikde v tutoriálech, tak tím by to také být nemělo.

M.