Re: Dva rozvadìèe

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 26 21:28:02 CEST 2019

[preposielam]

Dobry vecer,

ja si svojim nevedomym a laickym rozumom myslim, ze na celu vec sa da
pozerat ako na kaskadu dvoch systemov s roznymi casovymi konstantami a
roznymi amplitudami... A netreba zabudnut aj na to, ze su to realne
systemy, ktore maju definovany svoj interval pracovnych podmienok,
kedy pracuju definovanym sposobom... To je ta moja odpoved na rozdiel
medzi skratom a rozbehovym prudom. A ked vyhodi B25A/C6A, tak tam bude
asi nejaky dalsi interval s definovanou cinnostou. Ale to treba
spocitat tym zvlastnym programom co ho volaju "sichr". Inak pekna
ilustracia teorie mnozin a ich prienikov... Take vhodne nakreslene
viacere kruhy, teda uzavrete krivky. :)))

Dakujem za upozornenie na ten hotovy program.

A.