Re: Dva rozvaděče

Čtvrtek Září 26 08:14:07 CEST 2019

Mě říkali, že bych o něj moh požádat kvůli tepelnému čerpadlu. Jenže
když kompresor bere 1,5 KW a je připojený na 3 fáze, připadalo mi to
zbytečné. Takže mám hlavní jistič B3x25. Chtělo to trochu přemýšlení,
jak do těch 3 fází rozhodit další větší spotřebiče (pračka, myčka,
bojler). Když jsem měl problémy s vodou pro TČ, pověsil jsem na stěnu
malý 6 KW elektrokotel. Někdy se až divím, co všechno může běžet
najednou, aniž by to shodilo hlavní jistič. Ale je fakt že žárovky
nemám. Ono  by ani nebylo kde je našroubovat, když mám ve všech světlech
LED moduly :-)

Anděl