Re: Dva rozvaděče

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Září 25 13:46:23 CEST 2019

Já mám dům starý dva roky a mám to přesně takto.  Za hlavní jistič v
elektroměrovém rozvaděči jsou připojeny
paralelně dva rozvaděče pro patra domu.  Žádný vypínač tam není, jen
společná přepěťová ochrana ve spodním rozvaděči..
Revizí to samozřejmě prošlo.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 25. 9. 2019 v 13:37 odesílatel Jaroslav Buchta <