Hajaja (audio)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 24 23:05:43 CEST 2019

Mám mluveného slova asi 120 GB v MP3 , pohádky, rozhlasové hry, vyprávění,
všechno možné. Poslouchám rád v autě a když byly děti malé, pouštěl jsem
jim to před spaním.
Vytípu z toho něco a někam pověsím.. bude třeba si to ale roztřídit, jsou
tam i "starší" věci, jako Klapsubova 11, Verneovky, Rychlé šípy...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>