Re: OT: Čemu věří děti

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Září 24 11:30:11 CEST 2019

Tak děti za to ani tak nemůžou. Někdo jim to má vysvětlit (jako jste to
dělal vy). Máme malé dítě a dítě dělá to co mu rodič dovolí a jak ho
nasmeruje. Akorát to chce mít čas a nervy. Rodič pak rezignuje a dítě
skončí s mobilem v ruce nebo u televize... Takže to u cem mluvíte je z
velké části i vizitka rodičů (tím se nechci nikoho dotknout).