Re: OT: Čemu věří děti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 24 07:34:54 CEST 2019

No vždyť jo, mě se houby vyhýbají, já bych ty souřadnice užil.
A právě proto, že si nic nepamatuji a v lese mi přijde každý strom stejný.
Nakonec nebudu ten správný houbař, protože chodíme pokaždé do jiného lesa -
a nikdy předtím jsme tam nebyli.

A o tom ta technika je - když to místo, kam jistě chodíte pokaždé pro
hřiby  zanesete do souřadnic, tak tam může chodit i někdo jiný.
Samozřejmě na úkor vaší sklizně.

Já chápu, že v tom svém lese znáte každý šutr, ale jsou tací jako třeba
já, kteří jsou rádi, když se dostanou zpět  k autu.
A pro takové jsou takové souřadnice nálezu super věc. Samozřejmě pokud  nám
je nějaký zkušený houbař dá.  A naštěstí i tací se najdou.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>