Kompresorový odvlhčovač

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Září 24 07:22:45 CEST 2019

Nedávno jsem opravoval malý domácí kompresorový vysoušeč. Klasika,
vyschlé kondíky ve zdroji, spínaný zdroj napájí řídící procesor a 12V
větrák. Větrák je 3drátový podobně jako v počítačích, tak mně hned
napadlo vyměnit procesor za svůj, a řídit otáčky větráku pro maximální
odvlhčovací efekt. Má někdo nápad jaký algoritmus zvolit? Mně napadlo
jedině dosáhnout maximálního příkonu do kompresoru, ale tenhle proces má
velmi dlouhé časové konstanty, hlavně po startu trvá dlouho než se freon
skapalní. Expanzní ventil je jen kapilárka.

Lubor