Re: AA tužka Energizer Ultimat Lithium - znáte nikdo?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 23 23:14:19 CEST 2019

No ved hej.

Ja som len chcel na otazku

odpovedat nieco v zmysle ze nie, alkalicka bateria nie je litiova, ale
rovnako ako ta "stara" "zinkovo-uhlikova" je vlastne zinkovo-burelova.
Ano, v tych podstatnych detailoch sa lisia.

wek