OT: Čemu věří děti

Pondělí Září 23 13:34:47 CEST 2019

Nemohu se nepodělit o čerstvý zážitek. Byli u nás mladí a byli jsme v
lese. Vnuk, který chodí do druhé třídy a už ho to nebavilo, řekl že je
přeci blbost takhle v lese hledat houby. Že stačí kouknout do Google a
na mapy, a že tam přece bude, kde ty houby jsou. Vysvětloval jsem mu, že
dokud tam tu informaci někdo nedá a proč by ji tam dával když ty houby
radši sebere, Google to vědět nebude. Prý že ne, že Google přece ví
všechno. Ale když se pak stmívalo a řekl jsem mu že když nebude doma,
přijde na něj klekánice, netušil o co jde a jeho mladší ségra ji pořád
chtěla vidět.

To jsme to teda dopracovali...

Anděl

---