RE: malý krokový motorek

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Září 22 19:01:42 CEST 2019

Vypadá to na koláčky. V privátním okně je to anglicky. A ještě s bonusem $3 za první nákup. :-)
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Sunday, September 22, 2019 2:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: malý krokový motorek

Asi vás tak Číňan odhadl; někde v menu nahoře se to ale dá správně přepnout. Já to,
co si tam vyhledám sám, mám v angličtině, ale když mi někdo pošle odkaz, je to tak
na 75%, zbytek rusky, australsky nebo kanadsky. Ebay je v tom ještě horší.

Možná má váš prohlížeč uložený nějaký starší koláček, nebo ve vašem okolí bydlí na
stejném subnetu víc Rusů/Němců? Co když to otevřete v privátním režimu?

D.O.