Arduino ethernet socket komunikacia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Září 22 16:31:24 CEST 2019

Aha, netušil jsem, že to jde ručně krokovat. Pak už zbývá jen si spustit
nějaký čmuchač jako je wireshark a kouknout co je jinak při připojení
tím telnetem a matlabem.
Je nějak možné zjistit jak dopadla funkce fopen(PowerMeter) ? Po jejím
zavolání by patrně mělo dojít k navázání TCP spojení, takže v Arduinu už
by to mělo přelézt přes ten test if (client). A úplně stejně by to mělo
dopadnout po spuštění toho telnetu. Chce to prostě řádně očichat.

Mrazík