Re: malý krokový motorek

Neděle Září 22 14:25:02 CEST 2019

Asi vás tak Číňan odhadl; někde v menu nahoře se to ale dá správně přepnout. Já to,
co si tam vyhledám sám, mám v angličtině, ale když mi někdo pošle odkaz, je to tak
na 75%, zbytek rusky, australsky nebo kanadsky. Ebay je v tom ještě horší.

Možná má váš prohlížeč uložený nějaký starší koláček, nebo ve vašem okolí bydlí na
stejném subnetu víc Rusů/Němců? Co když to otevřete v privátním režimu?

D.O.